Ticket geboekt - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu Ticket geboekt - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt

Door: C & C

Blijf op de hoogte en volg Cindy & Claudia

09 Maart 2007 | Nederland, Helmond

27 augustus t/m 29 januari...
dat is de periode dat we in Ghana zullen zijn. De tickets zijn geboekt!

Ondertussen zijn we al druk met allerlei inentingen (we hoeven 'maar' een stuk of 10 spuiten) en voorbereidingen. Heb je nog tips dan zijn die uiteraard van harte welkom!

Voor degenen die ons al gesteund hebben via een donatie van geld of spullen, super bedankt!! We zullen hiermee veel lachen op gezichtjes kunnen toveren!

Liefs,
Cindy & Claudia

• 11 Augustus 2007 - 18:24

Danny:

ik zal jullie gaan missen!!!!!

• 15 Augustus 2007 - 17:38

Don Leo:

Ik ben druk doende om te organiseren dat ik week 44 en week 45 bij jullie kan zijn, ik laat me binnenkort van de nodige prikken voorzien en ik ga mijn tcket bestellen dan nog een visum aanvragen enz. wat een gedoe he maar ja voor mijn dochter en haar vriendin doe ik alles.

Don

• 15 Augustus 2007 - 22:33

Edith (nicht Van):

Meiden heel veel succes en ik zal alles blijven volgen.
    Veel plezier xxx

• 16 Augustus 2007 - 12:30

Naddy, Jurgen & Kids:

Hoi, wij hopen dat we jullie nog een keertje zien voordat het grote avontuur gaat beginnen. Dat moet nog wel lukken. En zo niet dan wensen wij jullie heel veel succes en een superleuke tijd. (Daar tussen de bomen.)
    Tot ziens en voor jullie allebei alvast twee hele dikke kussen van Levi en Kaya.

groetjes.

Ps. Cindy alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

• 18 Augustus 2007 - 07:32

Jolande:

Ik zal jullie volgen!

Een hele mooie, inspirerende reis toegewenst!

xxx Jlande

• 19 Augustus 2007 - 14:13

Annet:

sorry meiden dat ik pas zo laat reageer. Wij wensen jullie een hele mooie ervaring toe en hou ons op de hoogte he
    mo en annet

• 22 Augustus 2007 - 07:14

(tante)Franca:

Hallo Meiden
    Een hele fijne tijd gewenst en een goede reis naar dat verre oord.
    Heel veel succes alletwee.
    Kus van Franca en Bert

• 23 Augustus 2007 - 08:43

Rianne:

Hoi, heel veel plezier en succes in Ghana. Ik hoop dat jullie veel lachende gezichtjes op de gezichten van de kinderen en de volwassenen kunnen toveren.

• 26 Augustus 2007 - 16:46

Don Leo:

spannend bijna is het zover dan gaan ze