Nog even en dan is het zover..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het zover..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het zover.....

Door: C & C

Blijf op de hoogte en volg Cindy & Claudia

01 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nu wat jaren later gaan we bijna weer een mooie reis maken door Azië. Maar dit keer helemaal anders, ja je moet het natuurlijk wel spannend houden!

Nog 1 maand te gaan en dan vliegen we op 1 maart naar India, New Delhi. (Dus dit jaar geen carnaval voor ons. Als we dat maar overleven!) Hoe lang we in India blijven is voor ons nog een verrassing. Daarna zullen we samen nog even doorgaan naar Nepal en hopelijk Tibet. In Nepal zullen we afscheid van elkaar nemen want Claudia gaat 8 april weer naar huis en Cindy pas 22 juni!

In Nepal zal Cindy vrijwilligerswerk gaan doen voor de mooie Namaste Foundation.
Wat er verder allemaal nog meer gaat gebeuren kunnen jullie lezen via deze site. We houden jullie op de hoogte van alle fantastische dingen die we hopelijk gaan mee maken.

Groetjes, nu nog uit Amsterdam!

• 01 Februari 2011 - 11:22

FRANCA:

DAT IS WEER EEN HELE MOOIE REIS.
    BERT EN IK GAAN EEN MAAND DOOR AMERIKA TREKKEN IN DE MAAND JUNI DAT VIND IK AL HEEL WAT. MAAR WAT JULLIE DOEN IS HELEMAAL SUPER. GOOD LUCK EN EEN FIJNE TIJD DAAR. TANTE FRANCA EN BERT

• 01 Februari 2011 - 16:05

Judith:

Het reisvirus is niet bij iedereen in de familie aangekomen.... Niks voor mij, zolang van huis, maar stiekem wel bewondering voor jullie die dat wel doen!!! Spreek je voor die tijd nog!! Liefs Juut

• 01 Februari 2011 - 18:42

Henny:

Nou de koffertjes kunnen weeeer worden gepakt.
    Ik hou alles bij via de site.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

Assink

• 01 Februari 2011 - 19:18

Eddy De Vocht:

Hallo dames, Cindy kent me wel niet :), maar Claudia wel. Ik heb kunnen de vorige reis mogen volgen op een heel leuke manier. Ik hoop dat deze net zo mooi en avontuurlijk mag worden. Heel veel reisplezier Eddy de Vocht. Reacties komen nog wel.

• 01 Februari 2011 - 19:45

Giovara:

Hartstikke leuk dat jullie weer een dagboek bijhouden. Geniet alvast van de voorbereidingen en de laatste paar daagjes in Nederland! Liefs Giovara

• 01 Februari 2011 - 20:06

Susan:

Dames,
    Wat een leuk vooruitzicht! En super dat er weer een reisverslag wordt bijgehouden. 8 april zal wel een rare dag zijn maar jullie zitten daar ruim een maand met z'n 2-tje en daarna gaat Cindy door met het verrichten van goed werk. Alvast heel veel plezier en ik volg jullie.
    X Susan

• 02 Februari 2011 - 20:05

Marjan:

Dag ladies,
    Een goed begin; zo'n knaloranje weblog! Kan niet wachten op weer supermooie foto's en spannende verhalen van jullie...

• 05 Februari 2011 - 09:39

Marianne:

Zo dat zijn alweer heerlijke reisplannen. We zullen het vanuit ons huiskamertje op de site volgen. En geen carnaval, dat overleven jullie wel.
    Alvast veel plezier.

• 06 Februari 2011 - 19:36

Nonkel Fried:

Lekker. Moet ik carnavallen zonder jullie! Veel plezier op het Indische subcontinent. Pas op de slangen.

• 09 Februari 2011 - 10:16

Papa:

tja dan zullen we alleen het kampioenschap moeten vieren hahaha
    geniet ervan meiden

• 16 Februari 2011 - 16:02

Ferry En De Rest:

Ja hoor we hebben jullie blog na vier dagen met 14 man/ vrouw rechercheren gevonden. Veel plezier meiden.
    Gr Ferry en de rest van de WTR

• 18 Februari 2011 - 13:39

Koutje:

Hey schatties,

Im so jealous (again) dat jullie weer zo n spannende reis gaan maken. Carnaval? Wat is dat? Jullie gaan naar India, who cares about carnaval!

Wens jullie samen heel veel plzr en ben benieuwd naar alle verhalen.

Liefs Kaoutar

• 25 Februari 2011 - 13:50

Bupro Cor:

Geniet van het moois, dat jullie krijgen te zien. Ik zal proberen jullie te volgen op deze site. Een fijne tijd een een prachtige reis toegewenst.
    Gr. Cor

• 28 Februari 2011 - 10:07

Marjan:

Was een goei feessie zaterdag!
    Laatste spulletjes inpakken, kussen en zwaaien en GAAN MET DIE BANAAN!
    Genieten dames!
    Kus, Marjan

• 28 Februari 2011 - 11:56

Esther:

Ha Dames,

Ja ja gaat ut bijna gebeuren.
    Spannend....
    Geniet ervan samen, en tja Cindy daarna zul je het zonder je vrouwtje moeten doen, maar ja dat gaat je zeker lukken.
    En zaterdag was ut een zeer geslaagd feesie.
    Nog veel moeten stofzuigen....ha ha.
    Ik hou jullie verslagen in de gaten.
    Heel veel plezier, en uitkijken he meiden.

Greetz Esther xxx

• 28 Februari 2011 - 22:26

Marianne R:

Hallo meiden, ik wens jullie een goede reis en zal jullie ervaringen volgen via de site. Het allerbeste en nog bedankt voor het leuke feesie (toch nog een beetje carnaval geweest voor jullie).

• 01 Maart 2011 - 19:12

Judith:

Vandaag is eindelijk zover! Goeie reis, kan niet wachten om de eerste berichten uit India te lezen! Veel plezier en genieten, hoor! Kus