Van Nepal naar kamperen in Zandvoort... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu Van Nepal naar kamperen in Zandvoort... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy & Claudia - WaarBenJij.nu

Van Nepal naar kamperen in Zandvoort...

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy & Claudia

30 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja ja het zit er nu echt op! Ik ben alweer een week thuis. De terugreis was heel goed verlopen na wat alcoholische versnapperingen en een slaappilletje!!! Ik raad het iedereen aan.

Thuis, opgehaald door het beste ontvangstcomité ever, auto gereden, wat feestjes en gezellige meetingen gehad, gekampeerd in Zandvoort (dat was trouwens nog meer afzien dan in de afgelopen 4 maanden), proberen te acclimatiseren in Amsterdam (gaat steeds beter), mezelf geestelijk aan het voorbereiden voor maandag (weer werken) en natuurlijk gewoon heerlijk nutteloos op de bank hangen voor de televisie (ik ben weer helemaal bij met mijn series). Ik ben dus weer helemaal thuis... en natuurlijk er is niets veranderd!

Ik vond het fantastisch om alle reacties te lezen van iedereen, bedankt daarvoor! En wie weet tot weer een volgende keer op deze site!!!!!!

Dikke kus

• 30 Juni 2011 - 08:10

Franca:

Hoi Cindy
    Welkom terug in ons kleine kikkerlandje. Het is weer even wennen. Wij zijn zondag terug gekomen. Het lijkt netof we hier in Madurodam wonen. Zo klein allemaal vergeleken met Amerika. Succes met werken, ik ben gisteren weer begonnen maar het is weer even wennen. Groetjes uit Santpoort en de groetjes aan ons Strikkie.

• 04 Juli 2011 - 08:08

Marion:

Heeey Cindy,

Heel veel succes met je eerste werkdag en heeeeeel veel sterkte.

Dikke kus van tante Marion